Αιτήματα πολιτών

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Αιτήματα πολιτών
Από ποιους παρέχεται Δήμους
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 3979/2011
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημά του μέσω σχετικής φόρμας στον δικτυακό τόπο του Δήμου. Το αίτημα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά η αρμόδια για την διεκπεραίωσή του Υπηρεσία. Προγραμματίζονται και εκτελούνται οι απαραίτητες εργασίες. Με την διεκπεραίωση του αιτήματος ο πολίτης ενημερώνεται σχετικά.

Σχετική Νομοθεσία

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η υποβολή των αιτημάτων, όσο και η απάντησή τους γίνονται ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται έγγραφη επικοινωνία, εκτός αν κάτι τέτοιο ζητήσει ο πολίτης.

Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να γνωρίσει στην Υπηρεσία τα στοιχεία του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δεν απαιτείται η συμπλήρωση και υποβολή εντύπου εκ μέρους του πολίτη.

Δικαιολογητικά

Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά για την υποβολή ενός αιτήματος εκ μέρους του πολίτη.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου.
2 Ο Προϊστάμενος της αρμόδιας, ανάλογα με την  κατηγορία αιτήματος που επέλεξε ο πολίτης,  Διεύθυνσης του Δήμου ελέγχει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα, ώστε να το χρεώσει στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση Τμήμα. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 2 λεπτά
3 Εάν το αίτημα δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης φροντίζει ώστε αυτό να προωθηθεί εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία του Δημοσίου, ενημερώνει σχετικά τον πολίτη και «κλείνει» το αίτημα. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 5 λεπτά
4 Εάν το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, αλλά δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης επιλέγει την σωστή κατηγορία αιτήματος, ώστε αυτό να προωθηθεί ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, στην αρμόδια προς διεκπεραίωσή του Υπηρεσία του Δήμου. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 1 λεπτό
5 Εφόσον το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου και πιο συγκεκριμένα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο για την διεκπεραίωσή του Τμήμα της Υπηρεσίας του. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 1 λεπτό
6 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος παραλαμβάνει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα και προγραμματίζει τις απαραίτητες ενέργειες. Προϊστάμενος Τμήματος 5 λεπτά
7 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος αναθέτει την επόμενη ενέργεια, η οποία απαιτείται για την  διεκπεραίωση του αιτήματος, στον αρμόδιο υπάλληλο ή συνεργείο. Προϊστάμενος Τμήματος 5 λετπά
8 Ο αρμόδιος υπάλληλος είτε το αρμόδιο συνεργείο εκτελεί την επόμενη ενέργεια και ενημερώνει τον Προϊστάμενο του Τμήματος. Αρμόδιος Υπάλληλος ή συνεργείο Απροσδιόριστος χρόνος. Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος. Από 1 ημέρα έως 6 μήνες (για την απομάκρυνση, π.χ., ενός εγκαταλελειμμένου οχήματος.
9 Αν απαιτείται επιπλέον ενέργεια, επιστρέφουμε στο βήμα επτά (7). Σε διαφορετική περίπτωση ο Προϊστάμενος του αρμοδίου προς διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος ενημερώνει τον πολίτη σχετικά με το αίτημά του και το «κλείνει». Προϊστάμενος Τμήματος 5 λεπτά

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

  • Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος μπορεί να χρειαστεί η συνεργασία δύο ή περισσοτέρων Υπηρεσιών του Δήμου.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται και η συνεργασία με άλλους Δημόσιους Φορείς.